Οδηγός επικοινωνίας με το Paypal στην Ελλάδα
Τηλέφωνο:
Δυστυχώς, η Paypal δεν διαθέτει ελληνικό αριθμό τηλεφώνου για εξυπηρέτηση πελατών.
Εναλλακτικές λύσεις:
- Κέντρο βοήθειας:
- Επισκεφτείτε το https://www.paypal.com/gr/smarthelp/home για να βρείτε απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις και λύσεις σε κοινά προβλήματα.
- Μπορείτε να αναζητήσετε θέματα ή να περιηγηθείτε στις κατηγορίες για να βρείτε αυτό που ψάχνετε.
- Στείλτε μήνυμα:
- Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο <αφαιρέθηκε το μη έγκυρο URL>
- Κάντε κλικ στην καρτέλα “Επικοινωνία”
- Επιλέξτε το θέμα που σας απασχολεί
- Συμπληρώστε τη φόρμα και πατήστε “Αποστολή”
- Κοινωνικά δίκτυα:
- Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Paypal μέσω Facebook (<αφαιρέθηκε το μη έγκυρο URL>) ή Twitter (<αφαιρέθηκε το μη έγκυρο URL>)
- Στείλτε μήνυμα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε και περιμένετε απάντηση από την ομάδα υποστήριξης.
Χρήσιμες πληροφορίες:
- Ώρες λειτουργίας:
- Το Κέντρο Βοήθειας είναι διαθέσιμο 24/7.
- Η υποστήριξη μέσω μηνύματος είναι διαθέσιμη 24/7.
- Η υποστήριξη μέσω Facebook και Twitter είναι διαθέσιμη Δευτέρα έως Παρασκευή, 9:00 π.μ. έως 5:30 μ.μ. ώρα Ελλάδας.
- Γλώσσες:
- Το Κέντρο Βοήθειας και η υποστήριξη μέσω μηνύματος είναι διαθέσιμα στα ελληνικά.
- Η υποστήριξη μέσω Facebook και Twitter είναι διαθέσιμη στα αγγλικά.
Συμβουλές:
- Πριν επικοινωνήσετε με την Paypal, βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει το Κέντρο Βοήθειας για να βρείτε λύση στο πρόβλημά σας.
- Όταν στέλνετε μήνυμα, περιγράψτε το πρόβλημα σας με σαφήνεια και λεπτομέρεια.
- Να είστε ευγενικοί και υπομονετικοί όταν επικοινωνείτε με την ομάδα υποστήριξης.

Ονομάζομαι Γιώργος Χατζηθεοδοσίου και είμαι επαγγελματίας στο Digital Marketing όπως και του δικηγορικού Μάρκετινγκ. Έχω πάθος με την κειμενογραφία και την προβολή επαγγελματιών στο διαδίκτυο με εξελιγμένες στρατηγικές σε Ελλάδα και εξωτερικό.