Οδηγός επικοινωνίας με το Paypal στην Ελλάδα
Τηλέφωνο:
Δυστυχώς, η Paypal δεν διαθέτει ελληνικό αριθμό τηλεφώνου για εξυπηρέτηση πελατών.
Εναλλακτικές λύσεις:
- Κέντρο βοήθειας:
- Επισκεφτείτε το https://www.paypal.com/gr/smarthelp/home για να βρείτε απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις και λύσεις σε κοινά προβλήματα.
- Μπορείτε να αναζητήσετε θέματα ή να περιηγηθείτε στις κατηγορίες για να βρείτε αυτό που ψάχνετε.
- Στείλτε μήνυμα:
- Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο <αφαιρέθηκε το μη έγκυρο URL>
- Κάντε κλικ στην καρτέλα “Επικοινωνία”
- Επιλέξτε το θέμα που σας απασχολεί
- Συμπληρώστε τη φόρμα και πατήστε “Αποστολή”
- Κοινωνικά δίκτυα:
- Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Paypal μέσω Facebook (<αφαιρέθηκε το μη έγκυρο URL>) ή Twitter (<αφαιρέθηκε το μη έγκυρο URL>)
- Στείλτε μήνυμα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε και περιμένετε απάντηση από την ομάδα υποστήριξης.
Χρήσιμες πληροφορίες:
- Ώρες λειτουργίας:
- Το Κέντρο Βοήθειας είναι διαθέσιμο 24/7.
- Η υποστήριξη μέσω μηνύματος είναι διαθέσιμη 24/7.
- Η υποστήριξη μέσω Facebook και Twitter είναι διαθέσιμη Δευτέρα έως Παρασκευή, 9:00 π.μ. έως 5:30 μ.μ. ώρα Ελλάδας.
- Γλώσσες:
- Το Κέντρο Βοήθειας και η υποστήριξη μέσω μηνύματος είναι διαθέσιμα στα ελληνικά.
- Η υποστήριξη μέσω Facebook και Twitter είναι διαθέσιμη στα αγγλικά.
Συμβουλές:
- Πριν επικοινωνήσετε με την Paypal, βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει το Κέντρο Βοήθειας για να βρείτε λύση στο πρόβλημά σας.
- Όταν στέλνετε μήνυμα, περιγράψτε το πρόβλημα σας με σαφήνεια και λεπτομέρεια.
- Να είστε ευγενικοί και υπομονετικοί όταν επικοινωνείτε με την ομάδα υποστήριξης.