Τι είναι το Google Analytics 4

Τι είναι το Google Analytics 4

0 0
Χρόνος ανάγνωσης:2 Λεπτά, 12 Δευτερόλεπτα

Το Google Analytics 4 (GA4) είναι η νεότερη έκδοση της πλατφόρμας ανάλυσης δεδομένων της Google, που χρησιμοποιείται για την παρακολούθηση και την ανάλυση των επισκεπτών και της συμπεριφοράς των χρηστών σε ιστότοπους και εφαρμογές. Αναπτύχθηκε για να προσφέρει βελτιωμένη λειτουργικότητα και ανάλυση σε σύγχρονα περιβάλλοντα όπως οι εφαρμογές κινητών και το Internet of Things (IoT).

Η μεγαλύτερη διαφορά του Google Analytics 4 από την προηγούμενη έκδοση, το Universal Analytics, είναι ο τρόπος με τον οποίο συλλέγονται και αναλύονται τα δεδομένα. Στο GA4, η παρακολούθηση γίνεται με βάση τις επισκέψεις και τις γεγονότα (events) που συμβαίνουν σε έναν ιστότοπο ή μια εφαρμογή. Αυτό επιτρέπει στους διαχειριστές να αναλύουν πιο λεπτομερώς τη συμπεριφορά των χρηστών και να αξιοποιήσουν πιο εξελιγμένες τεχνικές ανάλυσης δεδομένων.

Επιπλέον, το Google Analytics 4 επικεντρώνεται σε ένα πιο ολοκληρωμένο προφίλ του χρήστη, ενσωματώνοντας δεδομένα από διάφορες πλατφόρμες και συσκευές, παρέχοντας μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το πώς αλληλεπιδρά ο χρήστης με μια οντότητα (ιστότοπος, εφαρμογή κλπ.) σε διάφορες πλατφόρμες.

Το Google Analytics 4 είναι η προτεινόμενη έκδοση για νέες εγκαταστάσεις και είναι πιθανό να αντικαταστήσει το Universal Analytics στο μέλλον. Ωστόσο, οι υπάρχουσες εγκαταστάσεις του Universal Analytics μπορούν ακόμη να χρησιμοποιούνται και υποστηρίζονται από τη Google.

  1. Επιλογέας γεγονότων (Event Builder): Ο επιλογέας γεγονότων σας επιτρέπει να προσαρμόσετε τη συλλογή δεδομένων, καθώς μπορείτε να ορίσετε προσαρμοσμένα γεγονότα που αντιστοιχούν στις συγκεκριμένες δραστηριότητες που θέλετε να παρακολουθήσετε στον ιστότοπό σας ή στην εφαρμογή σας.
  2. Αναλυτική μοντέλωση (Analytics Modeling): Αυτό το νέο χαρακτηριστικό χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να γεμίσει τα κενά στα δεδομένα σας και να προσφέρει εκτιμήσεις για αποτελέσματα που δεν έχουν καταγραφεί ακόμη. Αυτό σας επιτρέπει να αναλύσετε δεδομένα που ίσως λείπουν ή είναι ανεπαρκή και να λάβετε στρατηγικές αποφάσεις βασισμένες σε αυτές τις εκτιμήσεις.
  3. Προβλέψεις (Predictive Analytics): Το GA4 χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργήσει προβλέψεις για μετρήσιμες μετρικές, όπως η πιθανότητα αγοράς ή η τιμή που μπορεί να δαπανήσει ένας χρήστης. Αυτό σας βοηθά να κατανοήσετε ποιοι χρήστες είναι πιθανό να ανταποκριθούν σε συγκεκριμένες ενέργειες και να προσαρμόσετε την προώθηση ή τις στρατηγικές μάρκετινγκ σας ανάλογα.
  4. Συνολική θέα (Unified View): Με το GA4, μπορείτε να έχετε μια συνολική θέα των χρηστών σας ανεξαρτήτως του πού αλληλεπιδρούν με την επιχείρησή σας, είτε πρόκειται για ιστότοπο, εφαρμογή κινητού, βίντεο ή άλλες πλατφόρμες. Αυτό σας επιτρέπει να κατανοήσετε καλύτερα τη συνολική εμπειρία των χρηστών σας και να προσαρμόσετε τις στρατηγικές σας ανάλογα.
Διαβάστε  Πώς να διαγράψετε τον λογαριασμό σας στο Telegram

Συμπερασματικά

Το Google Analytics 4 προσφέρει πλούσια δυνατότητες ανάλυσης δεδομένων σε μια διαφημιστική εταιρεία και είναι σχεδιασμένο για να σας βοηθήσει να κατανοήσετε και να βελτιώσετε την απόδοση του ιστότοπού σας ή της εφαρμογής σας, καθώς και να προσαρμοστείτε στις ανάγκες και τις προτιμήσεις των χρηστών σας.

Προφίλ Συγγραφέα

Γιώργος Χατζηθεοδοσίου

Από μικρός μεγάλη αγάπη για την τεχνολογία και το Marketing. Ασχολούμαι επαγγελματικά με το δικηγορικό μάρκετινγκ και το Digital Marketing με έμφαση στη λεπτομέρεια και την εξέλιξη στα νέα δρώμενα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *