Google news
Συνηγόρος του καταναλωτή - Καταγγελία

Συνηγόρος του καταναλωτή – Καταγγελία

Αναλυτικός Οδηγός για Καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή είναι ένας ανεξάρτητος δημόσιος οργανισμός που προστατεύει τα δικαιώματα των καταναλωτών.

Τι κάνει:

  • Ενημερώνει και συμβουλεύει τους καταναλωτές για τα δικαιώματά τους.
  • Δέχεται καταγγελίες από καταναλωτές για αθέμιτες εμπορικές πρακτικές.
  • Επιχειρεί εξωδικαστική επίλυση διαφορών μεταξύ καταναλωτών και επιχειρήσεων.
  • Συνεργάζεται με τις αρμόδιες αρχές για την προστασία των καταναλωτών.

Πώς μπορείτε να τον βοηθήσετε:

  • Ενημερωθείτε για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτής.
  • Υποβάλλετε καταγγελία εάν θεωρείτε ότι τα δικαιώματά σας έχουν θιγεί.
  • Συνεργαστείτε με τον Συνήγορο του Καταναλωτή παρέχοντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Πώς μπορεί να σας βοηθήσει:

  • Σας ενημερώνει για τα δικαιώματά σας και τις διαθέσιμες επιλογές σας.
  • Σας βοηθά να επικοινωνήσετε με την επιχείρηση και να επιλύσετε το πρόβλημα εξωδικαστικά.
  • Εάν η εξωδικαστική επίλυση δεν είναι εφικτή, μπορεί να σας βοηθήσει να προσφύγετε στις αρμόδιες αρχές.

Πριν την υποβολή:

  1. Βεβαιωθείτε ότι η διαφορά σας εμπίπτει στις αρμοδιότητες του Συνηγόρου:

    • Δείτε την λίστα με τις αρμοδιότητες: https://www.synigoroskatanaloti.gr/el/armodiotites
    • Ο Συνήγορος δεν ειναι αρμόδιος για:
      • Διαφορές μεταξύ επιχειρήσεων
      • Διαφορές που σχετίζονται με την επιχειρηματική σας δραστηριότητα
      • Συμβόλαια χωρίς νόμιμο παραστατικό
      • Έλεγχος τιμών καυσίμων, τροφίμων, φαρμάκων
      • Φορολογικές διαφορές
      • Διαφορές με το Δημόσιο ή ΟΤΑ
  2. Ελέγξτε αν η διαφορά σας έχει παραγραφεί:

    • Ο Συνήγορος ειναι αρμόδιος μόνο για υποθέσεις έως 1 έτος πριν την υποβολή
    • Δεν ειναι αρμόδιος για υποθέσεις για τις οποίες έχει ήδη ξεκινήσει δικαστική διαδικασία
  3. Συγκεντρώστε τα απαραίτητα στοιχεία:

    • Αποδείξεις αγοράς
    • Στοιχεία επικοινωνίας της επιχείρησης
    • Αιτιολογημένη περιγραφή του προβλήματος
    • Οποιαδήποτε άλλη σχετική πληροφορία
Διαβάστε  Λάθος δήλωση στο κτηματολόγιο - Πως διορθώνεται

Υποβολή καταγγελίας:

  1. Επιλέξτε τον τρόπο υποβολής:

    • Ηλεκτρονικά: https://www.synigoroskatanaloti.gr/el/ypoboli-anaforas
    • Ταχυδρομικά: Συνήγορος του Καταναλωτή, Λ. Αλεξάνδρας 144, 114 71 Αθήνα
    • Αυτοπροσώπως: Στα γραφεία του Συνηγόρου
  2. Συμπληρώστε τη φόρμα:

    • Προσωπικά σας στοιχεία
    • Στοιχεία επικοινωνίας
    • Στοιχεία επιχείρησης
    • Περιγραφή προβλήματος
    • Αποστολή συνημμένων
  3. Παρακολούθηση της υπόθεσης:

    • Θα λάβετε email με αριθμό πρωτοκόλλου
    • Μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη online

Χρήσιμες πληροφορίες:

Συμβουλές:

  • Να είστε σαφείς και περιεκτικοί στην περιγραφή του προβλήματος
  • Να προσκομίσετε όλα τα απαραίτητα στοιχεία
  • Να διατηρείτε ευγενικό και νηφάλιο ύφος
Loading...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Google news